دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر بهداشت:

بسیج ملی کرونا آغاز می‌شود/ اعزام سیصد هزار اکیپ از دو روز آینده

وزیر بهداشت گفت: طرحی را در قالب بسیج ملی کرونا آغاز می‌کنیم و برای اولین بار به جای اینکه بنشینیم تا ویروس سراغ ما بیاید برویم و ویروس را قلع و قمع کنیم.
کد خبر : 475378
thum-d0968e5e3d4314167778-99dd37f8-286b-4b8f-8a46-b2d28a7c23aa.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سعید نمکی، در خصوص آخرین اقدامات کنترلی کرونا ویروس، گفت: حرکت بزرگی شروع کردیم و طرحی را در قالب بسیج ملی کرونا به عنوان یکی از پیشتازان کشورهای شرق مدیترانه آغاز می‌کنیم و برای اولین بار به جای اینکه بنشینیم تا ویروس سراغ ما بیاید برویم و ویروس را قلع و قمع کنیم. این طرح با سیصد هزار اکیپ از دو روز آینده آغاز می‌شود.


وی ادامه داد: بنا داریم یک طرح جدید در این رابطه اجرا کنیم به طوری که به تک تک خانه‌های مردم رفته و موارد پراکنده را شناسایی کنیم تا افراد به مراکز درمانی مراجعه کنند.


وی از تجهیز سیستم‌های درمانی خبر داد و گفت: با ۳۰۰ هزار اکیپ قدرتمند به جنگ کرونا رفتیم تا این موضوع را شکست دهیم


وزیر بهداشت با انتقاد از برخی شهروندان، گفت: به رغم تأکیدات ما در خصوص عدم مسافرت، باز هم مردم به سفر می‌روند و متأسفانه شماره پلاک‌هایی از نقاط آلوده در سایر شهرها دیدیم و مجبور شدیم نظارت‌ها در مبادی شهرها را شدیدتر کنیم.


نمکی افزود: مردم از برگزاری مراسم‌ها از جمله عروسی و ختم و حضور در مساجد خودداری کنند.


وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد افزایش بهبود یافتگان بودیم، گفت: ۱۷۵ مورد بهبود یافته داشتیم که این تعداد رو به افزایش است و همراهی مردم به ما در کنترل زودتر این بیماری کمک می‌کند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
۰
اول فکرکن بعد حرف بزن ، اینکار ویروس رو بیشتر منتشر میکنه، فشارخون که نمیخوای بگیری که بسیج همگانی میذاری هرچند توی اون طرح هم خیلی موفق نبودی، عملی شدن این طرح مساوی است با فاجعه بزرگتر به اضافه افرادکلاهبرداری که به اسم این طرح وارد خونه های مردم میشن بعدشم که مشخصه چی میشه
هلدینگ شایسته